7 нояб. 2017 г.

Прихватки.

Доброго дня!
Отримала я замовлення від донечки. Зшити прихваточки в зелених кольорах.
Люблю шити речі, які дійсно комусь потрібні, а не щоб було на всяк випадок.
Не подобається мені, як невизнаному генію творити в стіл. Хочу аби мої вироби ставали у пригоді.
Ось і зшила комплектик. Дві овальни прихватки. Мені вони більше подобаються, ніж квадратні чи прямокутні. І дві прихватки у формі дзвіночків. Дуже вони мені полюбились. Зручні у користуванні.





Ось таку красу подарувала своїй хазяєчці.

2 комментария:

  1. Інна ! Доця - то святе! Собі ще встигнеш щось пошити. Я сама чекаю , коли треба буде шити усе до хати свого синочка , але то ще нескоро .
    Зелений колір дуже люблю і так , овальні якось більш креативніше дивляться ! Вийшли ніби уламки якогось смарагду. Молодець, що шиєш таку красу.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Так, Соломіє, діти - то святе. А овальні мені в користуванні подобаються. Мені так зручніше.

      Удалить

Как подписать комментарий, если вы не blogger:
напишите текст комментария
выберите в выпадающем окне "подпись комментария" строчку "Название/URL"
впишите свое имя и (если есть) адрес вашего сайта или блога
нажмите "продолжить"
нажмите "Отправить комментарий"